Szállítási információk

Néhány mondatban a szállítási információk kérdésről.
A rendelés teljesítési ideje üzletünkben minimum 7 munkanap. Valószínűleg azon tűnődsz, mi tart ilyen sokáig?

Vállalkozásunk, mint azt bizonyára Te is tudod, családi vállalkozás. Nagyon fontos számunkra, hogy vigyázzunk az alkalmazottakra, ügyfeleinkre és a környezetünkre. Az üzletünkben megrendelt termékek többsége kifejezetten az Te számodra készült. Így elkerüljük a tömeges varrást és a túltermelést. Megalkotjuk azokat a dolgokat, amelyekre szüksége van, biztosítva, hogy azok hosszú ideig szolgáljanak Téged. Szeretnénk tehát bemutatni a rendeléskezelés folyamatát:

1. lépés: Megrendelés elfogadása
2. lépés: Tervezés és szabás.
3. lépés: Gyártás, azaz varrás.
4. lépés: Szortírozás és kezdeti minőségellenőrzés.
5. lépés: Terméked a válogatóhoz kerül, aki a termék minőségéért és esztétikai megjelenéséért felelős (pl. cérnamaradékok tisztítása).
6. lépés. Megrendelés befejezése
7. lépés Csomagolás és végső minőségellenőrzés.
8. lépés A csomag átadása a futárnak
9. lépés: 1-2 nap kézbesítés.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy jó munkaszervezéssel a várakozási idő a lehető legrövidebb legyen. Termékeid kellemes légkörben készülnek azoknak az embereknek köszönhetően, akik évek óta velünk vannak. Jó csapatot alkotunk 🙂

Házhoz szállítás díjszabása

Csomagsúly Szállítási díj/csomag (Ft)
0,1 – 2 kg 1860 Ft
2,1 – 5 kg 2090 Ft
5,1 – 10 kg 2260 Ft
10,1 – 20 kg 2760 Ft
20,1 – 30 kg 4610 Ft
30,1 – 40 kg 6480 Ft
40,1 – 50 kg 8190 Ft
50,1 – 100 kg 10035 Ft
100 kg felett egyedi szállítási költség van
Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj 480 Ft bruttó a rendelés értékéhez hozzáadódik.
Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított min 7 munkanap. Abban az esetben, ha a termékhez való alapanyag nincs raktáron 3 – 4 hét.

A termék leírása tartalmazza az átlagos szállítási időt, melyet igyekszünk betartani, de a tőlünk független tényezők miatti csúszás előfordulhat. A szállítási idő megnövekedése miatt semmilyen reklamációt, kedvezménykérést nem áll módunkban elfogadni. A szállítási intervallum tájékoztató jellegű. A rendelés megerősítésének napjától számolunk.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a GLS vagy a PACKETA futárszolgálat illetve saját futáraink kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 – 18 óra között. Valamint, ha saját futárunk vagy szerződött partnerünk szállít, akkor 6- 22 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Felhívjuk figyelmüket, hogy a bútorok valamint matracok és egyéb szivacstermékek szállítása csak a kapuig szól. Abban az esetben, ha összeszerelésre, beállításra vagy egyszerűen lakásba való bevitelről van szó, külön jelezzék felénk. A kosárban a MEGJEGYZÉS fülön tehetik meg.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Kérjük Önöket, hogy átvételkor győződjenek meg a csomagoló fólia alatti részek sértetlenségéről. Az átadás-átvétel után, a bútoron keletkező szakadások, horzsolások, törések stb. nem garanciális hibák. Ilyen jellegű panaszt nem fogadunk el. Amennyiben nem kér beszállítást és összeszerelést, a hibás összeszerelésből és bevitelből fakadó károkért az eladó nem vállal felelősséget, ez nem minősül garanciális problémának.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

FEL

X