Szállítási információk

Szállítási információk kérdésről pár szóban.
A rendelés teljesítési ideje üzletünkben minimum 14 munkanap. Valószínűleg azon tűnődsz, mi tart ilyen sokáig?

Vállalkozásunk, mint azt bizonyára Te is tudod, családi vállalkozás. Nagyon fontos számunkra, hogy vigyázzunk az alkalmazottakra, ügyfeleinkre és a környezetünkre. Az üzletünkben megrendelt termékek többsége kifejezetten az Te számodra készült. Így elkerüljük a tömeges varrást és a túltermelést. Megalkotjuk azokat a dolgokat, amelyekre szüksége van, biztosítva, hogy azok hosszú ideig szolgáljanak Téged. Szeretnénk tehát bemutatni a rendeléskezelés folyamatát:

1. lépés: Megrendelés elfogadása
2. lépés: Tervezés és szabás.
3. lépés: Gyártás, azaz varrás.
4. lépés: Szortírozás és kezdeti minőségellenőrzés.
5. lépés: Terméked a válogatóhoz kerül, aki a termék minőségéért és esztétikai megjelenéséért felelős (pl. cérnamaradékok tisztítása).
6. lépés. Megrendelés befejezése
7. lépés Csomagolás és végső minőségellenőrzés.
8. lépés A csomag átadása a futárnak
9. lépés: 1-2 nap kézbesítés.

Szállítási információk – A rendeléstől a kiszállításig

Bútor webáruházunkban minden megrendelés mögött gondos, precíz munka áll. Mivel saját gyártású termékeket kínálunk, fontosnak tartjuk, hogy részletesen bemutassuk a folyamatot, amely során a rendelésedből késztermék lesz, majd az otthonodba érkezik. Íme a részletes lépések:

1. lépés: Megrendelés elfogadása

A rendelésed beérkezése után kollégáink átnézik a megadott adatokat, egyeztetik a választott termékeket, méreteket, színeket és a szállítási információkat. Ekkor kapod meg a rendelésed visszaigazolását és a várható gyártási és szállítási időt.

2. lépés: Tervezés és szabás

A visszaigazolt rendelés alapján elindul a gyártási folyamat első lépése: a tervezés. Itt készítjük elő a szabásmintákat, meghatározzuk a szükséges anyagokat, majd pontos méretre szabjuk azokat, ügyelve a precizitásra és az anyagkihasználásra. Ebben a fázisban történik meg a bútorvázak legyártása vagy szükség esetén átalakítása is, hogy azok tökéletesen illeszkedjenek a kívánt formához és mérethez.

3. lépés: Gyártás, azaz varrás

A szabott anyagokból szakértő varróink összeállítják a bútordarabokat. A varrás során kiemelten figyelünk a szilárdságra, a tartósságra és az esztétikumra, hogy a bútor hosszú éveken át megőrizze minőségét. Itt derül ki az is, hogy a rendelt szövet rendelkezésre áll-e a raktárunkban. Fontos megjegyezni, hogy a webáruházunkban látható képeken szereplő színek a valóságban eltérhetnek a kijelző beállításai és a fényviszonyok miatt.

4. lépés: Szortírozás és kezdeti minőségellenőrzés

A gyártás után minden egyes darabot szortírozunk, majd alaposan átvizsgálunk. Ekkor ellenőrizzük az illesztéseket, a varrás pontosságát és az anyaghibák kizárását. Csak a hibátlan elemek kerülhetnek tovább.

5. lépés: Válogatás és esztétikai ellenőrzés

Ezen a ponton a termék a válogató kollégához kerül, aki a bútor végső megjelenéséért felel. Ő gondoskodik róla, hogy minden apró részlet tökéletes legyen: eltávolítja a cérnamaradványokat, ellenőrzi a színharmóniát és az általános esztétikát, hogy a bútor kifogástalan legyen.

6. lépés: Megrendelés befejezése

Amint a bútor minden minőségi és esztétikai ellenőrzésen megfelelt, adminisztrációs csapatunk lezárja a gyártási folyamatot, és előkészítik a rendelést a szállításhoz. Ekkor kapsz értesítést arról, hogy a bútorod készen áll a csomagolásra.

7. lépés: Csomagolás és végső minőségellenőrzés

A bútorodat speciális, strapabíró csomagolóanyagokkal védjük, hogy semmilyen sérülést ne szenvedjen szállítás közben. A csomagolás előtt még egyszer átnézzük a terméket, hogy biztosan hibátlan állapotban kerüljön hozzád.

8. lépés: A csomag átadása a futárnak

Miután elkészült a csomagolás, átadjuk a rendelésed a szállítópartnerünknek. Ekkor derül ki, hogy a megrendelő címe melyik túraútvonalunkba illeszkedik, ami befolyásolja a kézbesítési időt. Futáraink túraútvonalak szerint dolgoznak, így hatékonyan, összehangoltan szervezzük meg a kiszállítást az ország bármely pontjára.

9. lépés: Kiszállítás 1-2 munkanap alatt

A kiszállítás a futár átvételétől számítva általában 1-2 munkanapon belül megtörténik. Ráadásul most akciónk keretében a házhoz szállítás, a lakásba szállítás és a bútor összeszerelése is díjmentes, így neked csak annyi a dolgod, hogy hátradőlj, és élvezd új bútorod kényelmét.

Köszönjük, hogy minket választottál! Bízunk benne, hogy termékeink hosszú éveken át szolgálnak majd téged.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy jó munkaszervezéssel a várakozási idő a lehető legrövidebb legyen. Termékeid kellemes légkörben készülnek azoknak az embereknek köszönhetően, akik évek óta velünk vannak. Jó csapatot alkotunk 🙂

Szállítási információk

Házhoz szállítás díjszabása

Minden 30.000Ft feletti megrendelést INGYEN szállítunk!

30.000Ft megrendelési érték alatt.

Csomagsúly Szállítási díj/csomag (Ft)
0,1 – 2 kg 1860 Ft
2,1 – 5 kg 2090 Ft
5,1 – 10 kg 2260 Ft
10,1 – 20 kg 2760 Ft
20,1 – 30 kg 4610 Ft
30,1 – 40 kg 6480 Ft
40,1 – 50 kg 8190 Ft
50,1 – 100 kg 10035 Ft
100 kg felett egyedi szállítási költség van
Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj 480 Ft bruttó a rendelés értékéhez hozzáadódik.

Szállítási információk, Szállítási határidő

Az általunk gyártott termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított min 14 munkanap. Abban az esetben, ha a termékhez való alapanyag nincs raktáron 4 – 6 hét.

A termék leírása tartalmazza az átlagos szállítási időt, melyet igyekszünk betartani, de a tőlünk független tényezők miatti csúszás előfordulhat. A szállítási idő megnövekedése miatt semmilyen reklamációt, kedvezménykérést nem áll módunkban elfogadni. A szállítási intervallum tájékoztató jellegű. A rendelés megerősítésének napjától számolunk.

Szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a GLS vagy a SAMEDAY futárszolgálat illetve saját futáraink kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 – 18 óra között. Valamint, ha saját futárunk vagy szerződött partnerünk szállít, akkor 6- 22 óra között a hét bármely napján.  Bútorokat illetve nagy terjedelmű matracokat kizárólag saján szállítóeszközzel szállítunk.

Magyarország egész területére szállítunk, saját szállítóeszközzel történő szállítás úgynevezett túrautvonalon történik, ami azt jelenti, hogy a megrakott autó reggel a raktárhoz legközelebbi címen kezd és halad a legtávolabbi felé amíg el nem éri az utolsó címet. Lehet olyan eset is, hogy átcsúszik a következő napra a szállítás, előre nem látható okok miatt.

Bútorok és nagy terjedelmű matracok esetében amennyiben saját szállítójármű viszi a megrendelést a beszállítás is ingyenes.

Mit jelent ez?

Az Üzemből a Szobába akciónk keretén belül most a beszállítás és az összeszerelés is INGYENES!

Hogyan add meg a Szállítási iformációk -at arrol itt olvashatsz bővebben>>

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Felhívjuk figyelmüket, hogy a bútorok valamint matracok és egyéb szivacstermékek szállítása csak a kapuig szól. Abban az esetben, ha összeszerelésre, beállításra vagy egyszerűen lakásba való bevitelről van szó, külön jelezzék felénk. A kosárban a MEGJEGYZÉS fülön tehetik meg.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Szállítási információk

Kérjük Önöket, hogy átvételkor győződjenek meg a csomagoló alatti részek sértetlenségéről. Az átadás-átvétel után, a bútoron keletkező szakadások, horzsolások, törések stb. nem garanciális hibák. Ilyen jellegű panaszt nem fogadunk el. Amennyiben nem kér beszállítást és összeszerelést, a hibás összeszerelésből és bevitelből fakadó károkért az eladó nem vállal felelősséget, ez nem minősül garanciális problémának.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.