Tanácsok, ötletek

5 tipp bútor rendeléshez és kiszállításhoz. Miért fontos a megtévesztő helyi sajátosságok megadása bútor rendelésnél?

Szállítási információk, bútor rendelés

Miért fontos a helyi sajátosságok megadása bútor rendelésnél?

Bútor rendelésnél és vásárláskor a megrendelők számára az egyik legkényelmesebb megoldás, ha a kiszállítás és az összeszerelés is része a szolgáltatásnak. Mi ezt most egy különleges akció (Üzemből a szobába) keretében teljesen ingyenesen biztosítjuk egész Magyarország területén! Azonban ahhoz, hogy minden gördülékenyen és problémamentesen történjen, nagyon fontos, hogy a bútor rendelés leadásakor pontos információkat kapjunk az adott helyi sajátosságokról. De miért is van erre szükség? Mutatjuk!

1. Tervezhetőbb kiszállítási idő és erőforrások bútor rendelésnél

Szállításainkat túraútvonalak alapján szervezzük, hogy a lehető leghatékonyabban érjük el a vásárlóinkat. Ha pontosan tudjuk, milyen akadályokkal kell számolnunk a helyszínen, sokkal jobban tudjuk tervezni az időt és a szükséges szállítók számát. Például, ha egy bútort csak hosszú gyalogúton keresztül lehet bevinni az épületbe, az több időt és több emberi erőforrást igényel.

2. Szűk lépcsőházak és egyéb akadályok

Egyes épületek lépcsőházai kifejezetten szűkek, vagy kanyarodásuk olyan meredek, hogy egy nagyobb bútordarab nem fér el könnyen. Ha erről előre tudunk, akkor vagy extra segítőket biztosítunk, vagy előre tájékoztatjuk a megrendelőt, ha esetleg alternatív megoldásra van szükség (pl. darus beemelés, ha lehetséges).

3. Lift használhatósága

Ha van lift az épületben, az jelentősen megkönnyíti a szállítást. Azonban nem minden lift alkalmas nagyméretű bútorok szállítására. Fontos információ számunkra, hogy a lift milyen méretű, és hogy a házirend engedélyezi-e a bútorok lifttel történő mozgatását. Így elkerülhetők a kellemetlenségek a kiszállítás napján.

4. Behajtási és parkolási nehézségek

Bizonyos városrészekben és lakóparkokban korlátozott a behajtási lehetőség, vagy egyáltalán nincs közvetlen parkolóhely az épület közelében. Ha tudjuk, hogy messzebb kell parkolnunk, és a bútort nagy távolságon kell kézben szállítani, akkor ennek megfelelően tudjuk szervezni a munkát.

5. Esetleges torlaszok és egyéb akadályok

Építkezések, lezárt utcák, macskaköves, egyenetlen utak – ezek mind lassíthatják vagy bonyolíthatják a szállítást. Ha előre tudunk ezekről az akadályokról, akkor alternatív megoldásokat kereshetünk, vagy előre felkészíthetjük a csapatunkat a várható nehézségekre.

Hogyan tudod megkönnyíteni a kiszállítást?

Amikor megrendeled a bútoraidat, kérünk, hogy a rendelési folyamat során a megjegyzés rovatban tüntesd fel a következőket:

✔ Van-e lift, és ha igen, mekkora?

✔ Milyen emeletre kell szállítani a bútort?

✔ Szűk lépcsőház vagy ajtónyílás van-e?

✔ Lehetséges-e közvetlenül a ház előtt parkolni?

✔ Van-e bármilyen egyéb akadály, amire figyelnünk kell?

Ha ezek az információk rendelkezésünkre állnak, garantáltan gördülékenyebb és gyorsabb lesz a kiszállítás, így Te is hamarabb élvezheted új bútoraidat!

Köszönjük, hogy segítesz nekünk hatékonyabbá tenni a munkánkat!

Szállítási információk

Vélemény, hozzászólás?